mandag 21. august 2017

Toalettvesker


Dette balett stoffet er så søtt.
Det er et halv lin stoff
 Jeg syns det passer fint til en liten toalettveske,
eller en litt stor sminkeveske.

 Små charms er hengt i glidelåsen.

Jeg har sydd fire stykk. 
Jeg liker å ha litt på lager,
for det hender jeg trenger en gave.

De er litt forskjellige,
 en har både lomme og "god ord" inni,
en liten blonde på utsiden,
Et par er helt enkle. 
Mønster til toalettveskene finner du øverst på bloggen,
men du kan også finne de her.

Jeg linker til Bambisyr: Show nd tell Monday.
Love Laugh Quilt: Mondaymaking
Sew Can She: Show Off Saturday

Nå er jeg også ferdig med Baby clothes quilten,
og den kommer kanskje i neste blogginnlegg.
Det er stort og jeg må ha to besøkende som kan holde quilten for fotografering.

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på de forrige innleggene.

"Nye valg, 
nye muligheter.
Det er et privilegium
å begynne forfra
en gang til"
                                                 Ragnhild Bakke Waale


Ha en fin ny uke! 

9 kommentarer:

  1. Så søte disse var. Mange små ballerinaer rundt omkring som vil sette stor pris på en slik en.

    SvarSlett
  2. Hvor er de fine, flot stof.
    Altid dejligt at have lidt i gavekassen.
    Kh Lisbeth

    SvarSlett
  3. Så söta necessärer! Kram Catarina

    SvarSlett
  4. Så søte toalettvesker, i et bedårende stoff. Også så kjekt med fine ord inni. Gleder meg til å se ditt store prosjekt ferdig :-)

    SvarSlett
  5. Beautiful clutches, Birthe! I really love the ballerinas! Have a great week, my friend.

    SvarSlett
  6. Du hittar alltid så fina tyger till det du syr!!!! Nessarna är så söta!

    SvarSlett
  7. Så koselig ballett stoff!! De gjorde seg virkelig flott på disse toalettveskene. Jeg synes det er ekstra koselig når man også bruke fine stoffer innvendig, det føles mye mer eksklusivt da.
    Gleder meg til å se den ferdige quilten!
    Ønsker deg en fortsatt flott uke :)

    SvarSlett
  8. Nydelige toalettvesker, med søte charms og "gode ord".
    Ønsker deg en god helg! Hilsen Lisa

    SvarSlett
  9. Så søte toalettmapper. Nydelig stoff :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentar. Det er så hyggelig å høre fra deg!